Alla inlägg under juli 2009

Av Anders Faust - 18 juli 2009 13:46

Så var man hemma från Maramö efter ca 2 dagar. Har varit hur skönt som helst att slippa "staden" och istället ägna sig åt ingenting, och känna stress och måsten förvandlas till uppskjutna ting.

Man blir som en ny människa after att vistats där ute. Kan bero på alla minnen man har däifrån me. Har ju i vilket fall bott där ute i ca 18 år. Längtar tillbaka dit då och då, och det enda som gör att jag inte flyttar tillbaka dit, är att jag kommer mina vänner, o framförallt min flickvän mycket närmare.

Nu var det u meningen att hon skulle ha bott där ute tillsammans me mig, men hon drabbades av förhinder, tyvärr.

Men men, har fått tiden att gå, med böcker o me natursköna promenade underprunknande sommarträd.

Och nu e man tillbaka i Värnamo, med två veckor kvar av semestern. Får se vad som händer härnäst.


Tjooch flöjt faen.

Av Anders Faust - 13 juli 2009 12:37

Så börjar första veckan i min semester. 3 härliga veckor att se fram emot, eller bakåt på, om man nu hellre vill det. Förtjänar massor med ledighet, då den varan e ganska obefintlig emellanåt.


Första helgen på semestern är redan avklarad och den var en av de mest händelserikaste helgerna på ett tag. Först lite bögboll med gänget på lördagen, därefter fest på kvällen i min lya.

Festade hårt till klockan 6 på söndag morgon, vilket resulterade i ett par timmars sömn, innan jag o några goda vänner skulle iväg o fiska ute i Maramö. Det är inte oft man gör det, så det lär garanterar bli mer av den varan.


Har lite grejer planerade inför ledigheten. Götebög några dagar, eftersom det är Sveriges bästa stad helt enkelt. Sen allmänt festade och drickande med gänget. Sen spendera allsköns timmar med min älskling. Vi firar 1 år nu btw, så vi har anledning att fira och slå våra påsar ihop.


Tack och hej, spermiespray.


Ovido - Quiz & Flashcards