Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Nedräkning

Av Anders Faust - 2 januari 2010 14:07

De första dagarna på det nya året har gått framåt. Inga större missöden än så länge. Man kan ju hoppas att det kan bli lika lugnt resten av året oxå, men tror inte det. Har massa saker planerade.

Bla i urval hade jag planerat detta :


- Köpa platttv och ny digitalkamera

- Sweden Rock Festival, Metaltown och Kizz

- Lite smått stora saker för mig och min älskling;)


Är la typ detta. Sen vetifan om allt blir av, men det märker man. Brukar inte planera mer än att det är saker som verkligen behövs eller som gillas.

En bra nyårsafton var det. Var en skvätt mindre alkhol än förra året, vilket bara förde me sig att man kom ihåg allting^^


Tror en mängd händelser det kommande året kommer medföra ingående bekymmer för oss Homo Sapies. Egentligen räknar vi inte åren i vår existens, utan vi räknar bara ner till vår förintelse. Men men, skit händer. Jag kommer iaf, hålla handen hårt i dem jag håller kära. Sen får det bära eller brista. Bara man har me sig hoppet på resan.


Så tjoflöjt. In i framtiden, mot uppväckelse.


Love you veronicka <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards