Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Där solen går ner över nya platser

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.


Sen har man även idag varit ute i Hjälshammar och spanat in basistens nya kåk, där han nu bor me sina föräldrar. Denne man är en karl av kaliber och har en samling av guror och en bas. Väldigt vackert må jag säga. Vi har även spanat in ett av rummen som snart kommer att fyllas me 5 musikanter av bästa sort. Det kommer nämligen bli Crowneds nya replokal. Det är 3 gången vi byter lokal, men varje gång har det verkat lovande, men har alltid dykt upp nåt i slutändan. Hoppas verkligen att detta blir platsen där Crowned gör sina första steg mot omvärlden. Det ligger ju väldigt bra och mitt i naturen me, så där kan ingen höra oss vråla. Hoppas solen kommer skina på oss där nu.


En bra dag me andra ord.


Älskar min veronicka <3

 
 
Sandra

Sandra

3 mars 2010 00:31

Duktig Faust! Däremot tycker jag att du kan länka till mig här bland dina andra nissar (A)

http://rockgrodan.com

 
Sandra

Sandra

3 mars 2010 18:10

Mycket bra :D

http://rockgrodan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 00:30

Klockan är snart halv ett och jag kan inte sova. Och ska börja jobba vid kl 6...Vetifan, men har blitt lite svårt o somna på söndagnätterna. Man försöker sova o det händer ingenting. Jag vill inte tvinga kroppen o somna om den inte vill. Inte för att...

Ovido - Quiz & Flashcards