Alla inlägg under juni 2009

Av Anders Faust - 30 juni 2009 11:09

Där ja, fick lust att skriva igen. Kan ju passa på att tacka T för en stor del av inspirationen. Ibland är lusten som en resväska. Man har redan stoppat i allting, men öppnar då och då för att kolla så man verkligen fått me alltihop.

Såna dagar har allihopa och jag har väl haft det ett antal gånger. Så kommer nog försöka vara mer aktiv här, mer eller mindre. Tänker inte lägga ner den iaf.


Aja, en liten uppdatering om tidens nycker. Jag och alltomkring är välbehållet. Ska snart iväg på sommarfest med jobbet, äta och bowla, vilket ska bli trevligt. Är väl lite emot sådana hyckelfester egentligen, men vad ska man göra. Slipper laga mat iaf^^


Två veckor kvar till semestern. Önskar den vore här nu, lika mycket som den där förbannade värmen.


Ses o hörs meine freunden.

Av Anders Faust - 28 juni 2009 12:19

Hej svejs gott folk. Har lite tankar på att lägga ner bloggen, eftersom jag sällan skriver i den längre. Men samtidigt vill jag inte göra det, eftersom jag så gärna vill skriva till er och föra fram mina budskap som jag tycker ni ska höra. Men om detta blir sista inlägget vet jag inte, kanske kommer tebax senare.


Tjo flöjt.

Av Anders Faust - 17 juni 2009 23:58

Nu när en del polare tar studenten, tänker man själv tillbaka till den tiden. Shit, det var 3 år sen man stod där, iförd studentmössa och äckliga finkläder. 3 år sen! Vart har tiden tagit vägen?

Har man inte haft nåt vettigare för sig än att hamna på industrigolv o sitta på röven och skriva i en nästan - aldrig - skriv - i bloggen ??!! Tydligen inte. Men det e inget jag klagar över, jag trivs absolut med livet jag har. Glad att jag har ett jobb framförallt. Surt att vara ungdom nu.


Men men, ut ska man, i vilket fall. Och det finns inget som kan hindra dig. Var man än tar för sig, kommer man alltid minnas att man har gått hela vägen dit eller hit, höger eller vänster. Beror kanske på vilket håll du är lagd åt^^

Så, var nöjd med livet är mitt motto nästan ibland. Det dåliga förstörs genom att man tänker framåt, jobb lr inte.


Annars allt väl då? Som fan^^ Livet leker, med den lilal skillnaden att jag känner mig mycket lugnare än på länge. Inte inombords, utan i allt, undrar om man kan säga att jag tänker långsammare oxå haha, fast det e på ett bra sätt^^


Tjo flöjt faen.



Av Anders Faust - 7 juni 2009 17:00

Så var man hemma igen. Har haft skitkul! Har lagt till mig en rödaktig bränna me, så nu e man ingen blekfis längre.

Nu kommer en liten bäst o sämst lista från mina upplevelser från Sweden Rock Festival 2009.


Bäst:

  • Immortal, Candlemass, In Flames och Destroyer 666
  • Att vi lyckades hålla upp tältet
  • Alla trevliga människor man stöter på i varje hörn
  • Stämningen, musiken
  • Överlag var det fint väder

Sämst

  • Regnade en smula varje dag utom sista
  • Att man inte fick en signering av In Flames
  • Att tältet nästan regnade sönder

Men överlag har jag haft det underbart. Nästa projket är midsommar.

Ha ett bra liv. Stay true!


Ovido - Quiz & Flashcards