Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Lite skit

Av Anders Faust - 23 januari 2010 21:47

Skithej och inte ajdö alls. Eller just det, hej heter det. Är glad åt alla håll o kanter och fått för mig att ödet är på min sida. Kanske låter lite väl egostiskt, men så är det ej. Går det bra så gör det.

Bla annat är det fullt ös medetslös i det jag kallar det "vanliga" livet, där man jobbar och ännu mer ös i det roliga livet som inkluderar älsklingen och världens bästa band, nämligen bandet Crowned, som kanske har fått tag på en ritktig najs basist. Personligheten är det inget fel på alls, och han vinner alla titlar i avdelningen Fina fileer. Coola Mundo me andra ord.


Sen har Dark Funeral äntligen utanonserat vilka som ska vara liveakter till dem till i Malmö i Mars. Det glädjer mig stort att det blev 3 bra band oxå.

Värt pengarna? Kan du knulla dig baklänges på!

Tänkte nu lägga ut lite länkar till alla banden som spelar just den dagen.

Skiter i om ni inte gillar det!


http://www.myspace.com/darkfuneral


http://www.myspace.com/zonaria


http://www.myspace.com/nefarium


http://www.myspace.com/carachangren


Det var det. Bang on!


Fetälskar min Veronicka <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards