Direktlänk till inlägg 15 december 2009

På besök i Sveriges andra största stad

Av Anders Faust - 15 december 2009 15:36

Det gick inte länge förrän man kom upp i varv. Väl inne på Scandinavium öste folket otaliga applåder och väsen över de banden som skulle spela i lördags.

Förbanden var Maylene and the son sons of Disasters (bra), Every Time I die (bra), Dead By April (sög), Killswitch Engage (jättebra) och sist men absolut störst var In Flames (bäst!)


In Flames headlinade som sagt en lång turne och de sista stoppen (om jag minns rätt) var i Göteborg o Stockholm. Det märktes lite på sångarens röst att det tar på krafterna o turnera jorden runt nästa varje år:P

Jag, ghost, min älskling, emil, tomandre, elin, patrik och vivvi hade bokat oss framför detta evenemang och ingen av oss blev missnöjda^^

Efter att ha vandrat omkring i Göteborg på dan och dagen innan, var man lite slut när man väl kom hem på söndagen igen. Men som alla vet, ju mer slit, desto bättre mår man när det är färdigt;)


Vi besökte oxå Universum och Liseberg. Universeum är alltid lika roligt o besöka. Är man djur o naturälskare så är man. Liseberg var upplyst av miljoner lampor och det var väldans vackert här o var, eftersom det var den årliga julmarknaden där.


Som ni förstår, så var det en ytterst trevlig helg. Jag ser redan fram emot min nästa konsert, som förmodligen blir Dark Funeral i Mars. Skall bli gött as hell.


Så en update om det denna gången. Kommer mer om allt annat snart. Hare odåligt.


Love you veronicka <3





 
 
Therese

Therese

15 december 2009 20:10

NAeee universeum är as tråkigt =((

http://thereseborneklint.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Ovido - Quiz & Flashcards