Alla inlägg under november 2008

Av Anders Faust - 30 november 2008 22:44

Så var man hemma från Dreamhack, världens största datorlan. Datorer vart man än såg, med tusentals likasinnade gamers i alla åldrar. Tuppjuck med mekanik och hårda diskar i mängder. Joltbränneri och fett med matskräp.

Det var faktiskt bättre än jag trodde. Sömnbrist måhända, sov kanske 5 timmar samanlagt under 3 1/2 dag framför skärmen. Resten av tiden gick åt till DOTA, och lite annat smått och gott.

Enda negativa var alla dessa presentationer på scen i stort sett varje timme. Tävlingar, uppträdanden och bara allmänt tjafs kunde få en irriterad, inte minst när man låg i kav ro under tröjan med stängda ögon.

Men att man åker hit igen. Det e ju inte bara spelen, utan gemenskapen oxå, absolut;)


Imon får man vidare besked om hur man ska gå till väga efter avlutat jobb. Skall bli spännande att se vart stjärnorna leder mig. Sen är det fotografering med värnamo nyheter på kvällsvisten. Så en uppdatering kan måhända dyka upp igen.


Log out.


<3 Virre




Av Anders Faust - 19 november 2008 18:21

Jahapp, idag vart man lite granna oroad. Och mina farhågor stämde.

Nu e jag mellan två jobb. Känns väl sådär. Men nu är det som det är. Världen är åt helvete och då är det risk att gemene man drabbas av en liten kris. Men kan med stor sannolikhet få återvända till företaget i februari, så jag får la antingen sitta hemma o ejakulera stupalöst, medan allsköns akassa ramlar in på banken, eller stå upp som en med heder o en liten gnutta moral, och se sig om efter nya möjligheter. Väljer en kombination av båda.


Men allt e bra ändå, sitter med horntecknet i luften o håret lägger sig framför ansiktet efter en rundtur i det fria. Satan i gatan! Har massa alternativ, så det är bara att plocka upp guldbollen ur säcken, som en viss man sa till mig en gång.


Tjo flöjt faen!


Älskar Virre till självaste Ragnarök.

Av Anders Faust - 5 november 2008 21:25

Jaha, kände för att skriva ett inlägg till. Vet inte, men min "konstnärliga" ådra srpudlar av besatthet och jag viker mig inte för det arma tangentbordets åtgång av knappar.


Allt går som på räls^^ Så förbannat bra och framåt på räls som en räls överhuvudtaget kan gå. Nu har man blivit publicerad med, och det är drömmen för mitt bankande hjärtas innerlighet.

Man har ju varit ett bedårande klantarlse av sin tid, men det mesta som har varit i mitt gamla jag, är ivägsvept, långt bortåt helesefyr.


Det var la allt denna gången. Ett rungande adjö då.


Love you Virre.

Av Anders Faust - 5 november 2008 21:04

Att iakta och samtidigt bege sig framåt, är en stor kunnig teknisk universitetsgrej. Ibland händer det saker som gör att man helt enkelt stannar upp, med halvt ihäljklämt ödesmättning ala despereation, eller kanske halvhjärtad mellanglädje?

Men allt löser sig med blod, svett och tårar, som en viss man så finurligt hävde ur sig.


Det som hände var alltså, att man fick reda på att man kanske skulel bli pappa, och det tog man väl både positivt och negativt. Chocken lät dock inte vänta på sig. Aja, inte för att jag inte försökt, (men den där kvällen...det skulle ju inte gå ändå ju)

Så jag o tjejen gick med klampande hjärta till apoteket och köpte ett G - Test. Haha, kunde det inte finnas nån som var såndär "kanske, det märker ni om det blir en unge XD" men det blev en hederlig liten G - dildo (?)

Sagt och gjort, den dagen gick väldigt långsamt :P


Jaja, nu var det falskt alarm och det var med en rungande glädje man fick dörren på vid glänt att falla ner och bli till dem däringa trädflisorna det bestod av en gång i tiden. Men lite besviken var man me. Faktiskt. En unge liksom, "i min ålder" skulel jag säga, för mentalt känner jag mig lite redo men lite oredo för ett övertganade av en liten bajsbrölande homosapien.

Nu hinner man få det ur skallen tills nästa gångd et e dags, haha, när det nu blir...men barn blir, det nån gång i det oändliga framtiden^^


 Så thats it, snuddade på målinjen :P


Tjo flöjt på eder






Ovido - Quiz & Flashcards