Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Så går det

Av Anders Faust - 7 januari 2010 23:02

Faust här igen och en rapport från min nedanstående könskvot, säger mig nåt om att det är väldigt vackert väder ute, ca 30 + grader...eller inte. Men iaf är det vackert me all snö. Oavsett om den förstör eller ej. Men skitsamma, var inte det jag skulle tjata om.


Jo det var så här att allt e väl och allt kommer förbli väl tills det blir dåligt. Man kan ju se på saken så att allt e bra nu. Det går bra nu.


Har blitt massor att göra på jobbet. Helt enorm skillnad mot hur det var före nyår. Även om företaget har sina respektive måander det går bra o dåligt (iochmed att de sysslar delivs me vinterprodukter) så är det nu en mäng saker som ska göras. Ska börja på den nya maskinen där nu me, från och me nästa vecka eller nåt. Lite mer variaton har aldrig skadat. Tycker väl att man inte kan jobba hur hårt som helst, men man får försöka tills det inte går längre.

Nån gång måste man sätta ner foten helt enkelt.


På lördag blir min första nyktra fest på länge. Nu ska vi se hur detta håller i sig. Tror nog att det är en önskvärd liten åtanke jag har haft i huvet, men testar amn inte får man aldrig veta.


Så, allt för denna gång. Chiao


 
 
Therese

Therese

7 januari 2010 23:30

jag tycker väldigt illa om snö =( kan inte använda fina skor då =( xD

http://thereseborneklint.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards