Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Året 2009

Av Anders Faust - 31 december 2009 16:27

Hur har året 2009 varit för dig? Extremt sköj och extremt annorlunda på
Bättre än förra året? Hm, de var nog lika bra, men detta året var lite allvarligare, o det kan oxå vara sköj.

Någonting du aldrig kommer glömma 2009? Finns en del grejer man inte glömmer

Har du flyttat under år 2009? Nope, bor kvar på samma fläck som alltid.

Hur har din kärlek varit 2009? Förbannat bra^^

Har du varit kär? Varit och är.

Har du sagt jag älskar dig till någon? Självklart!

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Yope

Har du haft ett hemligt förhållande?
Nix

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Hm, tror inte det

Varit i slagsmål? På sätt och vis

Har du gjort någonting du ångrar? Jodå, det händer väl alla varje år.

I så fall vad? Det är lite sådana där relationsgrejer

Har du skämt ut dig? Gör jag varje år, men det skiter jag i!! haha xD

Har du ljugit för en vän? Kan hända, en vit lögn i så fall.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jodå.

Har du träffat nya vänner? Det har jag gjort

Har du förlorat en vän? Mjo, en vän som inte visade sig vara mycket till vän

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Om man räknar me det att vi inte ses så ofta så ja

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jobbade på en ny maskin för arbetets räkning i Helsinborg.

Höll du några av dina nyårslöften? Hade nyårslöftet att inte ha nått nyårslöfte, så nepp.

Dog någon som stod dig nära? Ne

Vilka länder besökte du? Sverige.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Hm, mer rakare väg och kanske lite mer besök utomlands. Och att bandet kommer igång ännu bättre!

Största misstaget? Inte lyssnat tillräckligt bra på vissa saker

Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har man varit, men inga större grejer. Glasögonen fick ta emot mer stryk än jag haha.

Vad spenderade du mest pengar på? Hyror, mat och konserter

Gjorde någonting dig riktigt glad? Blir glad av det mesta så ja^^

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tycker att jag avr ungefär lika glad som förra året. Lite smått berövad av kunskapen över vägvalet i slutet av året.

Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnar lite mer. Hänge mig mer åt meditationen.

Vad önskar du att du gjort mindre? Bra fråga

Hur tillbringade du julen? Var hos päronen

Bästa boken du läste i år? Min? (A) Nemen vet inte. Motörheadsångaren Lemmys självbiografi White Lines tror jag.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Japp, fick det ja ville ha

Något du önskade dig men inte fick? Nope

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre stress

Vad fick dig att må bra? Vännerna, att min bok äntligen gavs ut och att jag har en underbar flickvän som bryr sig^^

Vem saknade du? De man brukar sakna.

Hur ska du firar detta nyår? Med älsklingen, hennes familj o några nära vänner.

Gammalt år, gamla strider. Dags att rusta svärden för anstormning in i framtiden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Ovido - Quiz & Flashcards