Alla inlägg under november 2009

Av Anders Faust - 28 november 2009 19:53

Känner att tröttheten kommer smygande, men likväl sitter jag uppe o glor in i skärmen samt sysslar med andra grejer. Kan bli lite rastlös ibland, även om det är skönt att ta det lugnt då och då. Men antar att jag vänjer kroppen, eftersom jag gör ganska många saker samtidigt när jag jobbar. Har kommit fram till att om man stänger av hjärnan så kan man klara i stort sett hur mycket som helst. Speciellt om man har bra musik i lurarna oxå. Då känns det knappt i kroppen. Lite stress är bra, men bara lite.

Jobbat övertid idag, och på ett sätt var det skönt, så man slipper ligga efter på arbetet. Spelade bandy me efter 3 veckors uppehåll vilket var hur skönt som helst. Gött o kunna springa som folk efter knäskadan man erhöll under en match.


Så blir det Helsinbög igen nästa vecka. Bara 3 dagar dock, men ändå. Blir lite fint stuk o borsta tänderna på ett vandrarhem istället för sin vanliga gamla spegel.

Jag o en jobbarkompis på lösdrift i en väldigt finlemmad stad som dock behöver minde trafik ^^

Vandrarhemmet ligger 10 meter ifrån Bandidos:P Undrar om de känner igen oss. xD 


Bra liv och bra rörelser e utstakat. Så tills nästa gång.


Bläsphemiiiii  !!!


Gud välsigne er...not!



Av Anders Faust - 24 november 2009 20:14

Jaha, då var det jul snart. Säger dem iaf. Men det rör mig inte så mycket i ryggen. Mer än att nån julklapp skall inhandlas, mest för traditionens skull och sen för att det är kul o ge bort grejer. Man säger ju att ge ut julklappar är som att ge en snyting: det är roligare att ge än o få^^

Sitter mest o planerar lite dag för dag istället, det är mycket lättare. Och slippa bry sig om all hysteri som är åt alla felvinklade håll. Längtar till snön iaf, så man kan gå ut o vara lite necro.


Men iaf, läget e fint och allt e på plats. Man ska ta bara ta tummen ur röven o försöka få för sig att få igång springandet igen. Var ett tag sedan. Kanske blir lite kvällsrundor för att få hjärtat att guppa lite. Kondisen e inget fel på. Men utomhusluften är det fel på, eftersom man sällar känner mer än doften av industrigolv och sänghalmar, kaffebägare och matrester.

Det är melodin innan den stora refrängen. Och vad det blir, för vi se. Men vi säger så så länge.


Sieg Halleluja



Av Anders Faust - 21 november 2009 12:00

Hej och hallå fä och folk. Nu har man precis fått i sig lite frukost för att stilla bakisheten. Efter en kväll på Harrys samt lite rättfärdiga mängder alkhol kan man må som man förtjänar. Men lika glad e jag för det.

Solen strålar ej, det gläder mig. Ska försöka ta mig i röven o gå ut en sväng. Länge sedan man var ute o spatserade i naturen o dess allehanda fenomen. Men det borde bli dags för det. Men som alltid e det saker som kommer emellan.

Har varit mycket turer me jobbet, övertid o shit. Sen krockar det me allt som har me grissjukan o göra. Ska ta den nästa vecka iaf, så man blir av me skiten.

Livet flyter på iaf. Och hoppas på det gör det ett bra tag till.

Kortfattat idag, men orkar inte skriva mer.


Hej o då.


Love you veronicka <3

Av Anders Faust - 15 november 2009 00:06

Tja o hallå igen. E lite slapp o slö ikväll, så har lite hyfs för mig i min lilla borg. Huserar som vanligt me kilovis med kaffe och diverse ohälsliga saker. Men vem bryr sig. Det e ditt liv och din fria vilja att göra som du vill.

Var i jkp igår hos en man man inte sett på länge. Nämligen Daniel Ihreborn. En gammal skolkompis sen 6 året i skolan. Är som vanligt fantastiskt att snacka gamla minnen o desto roligare att uppleva nya.


E lite glad i hågen oxå just nu. Känns som allt kretsar kring musiken mer än någonsin tidigare, vilket gör mig så varaktig övernöjd med livet. Bandet går på stenhårt och vi har bestämt oss för att leta en ny basist omgående, då våra drömmar börjar staka ut turneplaner för kommande år. Och man kan inte åka i turnebussen, förrän man sålt förståndet o tappat pengarna, ungefär.


Har ett litet nytt hobbyprojekt på gång med en god vän oxå. Blir det bra så kanske den låten hamnar här, blir det dåligt så kanske den låten hamnar här^^


Häjl Säjtan!


Av Anders Faust - 5 november 2009 15:47

Hej och hallo. Nu var det ett sådant där tag sen man uppdaterade igen. Men nu kom lilla Blogghoran inom mig fram och sa till på skarpen.

Men iaf, allt e väl och allting e på sin plats. Tog ledigt från jobbet idag för att göra massa saker man skjutit upp, sådant man ej orkar eller hinner när man kommer hem från en tuff arbetsdag. Men nu är allt fixat, and it is glorious!


Har lite om den där Svinflensan på skallen me. Först tänkte jag inte vacinera mig, och sen kan det som vanligt vara ett grovt horeri från media det här med hela sjukdomen. Men tack vare min astma så måste jag nog gå. Men man e ju lite allergisk mot ägg oxå, så det bli o kolla upp det innan man gör nåt. Men den där ägggrejen är så lite, så det borde inte vara några problem. Kan ju äta allting me ägg utom typ stekt ägg så.

Men men, man får se. Finns andra saker att tänka på i första hand.


Har det väldigt trevligt med vänner och flickvän oxå. Allting dras liksom åt hela tiden. I positiv bemärkelse. Sådant e alltid kul. Allting dras åt, och snaran blir hårdare. Och det gör att den blir svårare o hugga av.


Så nu vet ni det, jäntor o gubbjävlar.


Shatter your bounds. Never to fall down, because I am veritas



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards