Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Locket av, locket på

Av Anders Faust - 17 januari 2010 19:14

Nu är det en jävla tid o skriva här. Fan va man ligger efter, eller inte. Det beror helt på vad man tycker för stunden. Iaf, så är det så att jag är glad och allting omkring går som smort.

Vissa saker är lite smått ändrade. Börjat lite mer på allvar med mitt 3e musiskprojekt, som innebär att jag spelar in lite via guran och lite sång via en mikrofon till ett program i datorn. Kommer bli mer o mer seriösare me detta, men ha börjat lite smått för att se hur det blir osv. Döpt projektet till Faust iaf (vet, skitfyndigt) men va fan xD


Sen är det så att vårt band Crowned äntligen övade idag. Var ett jävla tag sedan känns det som, ( eller iaf 3 veckor sen). Tycker oxå att jag utvecklat min sång ännu mer om jag får säga det själv.


Kärleken är bra, och jobbet är perfa. Så avslutar med att lägga locket på för denna gången. Hörs då, posörer, tattarjävlar och sköna snubbar och gummor där ute.


love you Veronicka <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Ovido - Quiz & Flashcards