Alla inlägg under september 2009

Av Anders Faust - 21 september 2009 23:11

Tjenare. Det avr fan inte igår. Måste säga att det e lite dålig stil av mig att inte ge ifrån mig så mycket brutala väsen som jag borde. Men istället för att tappa hakan där hemma, kan jag medela att jag har viktigare saker för mig^^ Lite plantering av diverse oheliga samfund mellan mig och Faust (A) 

Men istället för att babbla om det, så är det på detta viset att allt e som det ska. Några små skillnader har skett. Jag ska börja på karate är en dem, och jag skall dessutom få en liten uppgradering i mitt jobb, så kommer få lite mer status, hehe...lr nåt. Bandet går bra och allt är väl.

Ser nu för tiden mycket mer sol än mörker, vilket kanske är bra. Fast jag gillar ju inte sol så kanske inte är så bra ändå xD. Aja, ha det ojävligt. Bye


Och inga krusiduller här. Stay Hårdrock!!

Ovido - Quiz & Flashcards