Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Bland barn och G-dildos

Av Anders Faust - 5 november 2008 21:04

Att iakta och samtidigt bege sig framåt, är en stor kunnig teknisk universitetsgrej. Ibland händer det saker som gör att man helt enkelt stannar upp, med halvt ihäljklämt ödesmättning ala despereation, eller kanske halvhjärtad mellanglädje?

Men allt löser sig med blod, svett och tårar, som en viss man så finurligt hävde ur sig.


Det som hände var alltså, att man fick reda på att man kanske skulel bli pappa, och det tog man väl både positivt och negativt. Chocken lät dock inte vänta på sig. Aja, inte för att jag inte försökt, (men den där kvällen...det skulle ju inte gå ändå ju)

Så jag o tjejen gick med klampande hjärta till apoteket och köpte ett G - Test. Haha, kunde det inte finnas nån som var såndär "kanske, det märker ni om det blir en unge XD" men det blev en hederlig liten G - dildo (?)

Sagt och gjort, den dagen gick väldigt långsamt :P


Jaja, nu var det falskt alarm och det var med en rungande glädje man fick dörren på vid glänt att falla ner och bli till dem däringa trädflisorna det bestod av en gång i tiden. Men lite besviken var man me. Faktiskt. En unge liksom, "i min ålder" skulel jag säga, för mentalt känner jag mig lite redo men lite oredo för ett övertganade av en liten bajsbrölande homosapien.

Nu hinner man få det ur skallen tills nästa gångd et e dags, haha, när det nu blir...men barn blir, det nån gång i det oändliga framtiden^^


 Så thats it, snuddade på målinjen :P


Tjo flöjt på eder






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Ovido - Quiz & Flashcards