Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Anders Faust - 9 mars 2009 23:37

Jaha, då var det ny vecka igen. Tiden går snabbt som fan.

Och denna helgen som kommer, kommer att bli något av det bästa på nya året. Ett hejdundrans bra band vid Unleashed skall uppträda i Götebög och jag skall vara där och beskåda dem^^. Det handlar om dödsmetal i en ärovördig form av vikingatugg blandat med hårdrockslakejer från storstaden. Ja, dödsmetal med vikingatexter helt enkelt. 

Med sig som förband har de svartnade österikiska bondagegetter i form av Belphegor. Ett av mina favoritband.^^ På scen går ocxå Devian och ett annat band till orda. Dödsmetal hela kvällen^^

Inte mycket annat nytt på fronten. Lyan går bra, jag mår bra, tjejen är fortfarande min och alla kastruller ligger i skåpet. Lite ordentlig är man väl alltid.


Föräldrarna snackade om att ta hem mig och virre på middag nån helg framöver, kommer bli trevligt. Hon har bara träffat morsan korta perioder, så en brakfest för 4 skulle inte vara helt åt skogen. Men men, mycket på g. Är uppbokad hela Mars minsann. Så kan det vara ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards