Alla inlägg den 29 april 2009

Av Anders Faust - 29 april 2009 21:22

Tänkte ju som sagt börja skriva på en ny berättelse för ett tag sedan, men det projketet ligger redan nere XD.

Vet inte, tappat orken för att skriva mer, iaf just nu. Känns som att musiken och karriären med bandet är det viktigaste just nu, för är det nåt jag gillar mer än att skriva så är det musik.

Men men, lite lat har man nog blivit, skjuter upp saker o ting. Men allt löser sig, saker blir gjorda, om än lite sena kanske. Var sak har sin tid, som någon vis människa sa.


Imorgon torsdag, skall jag dra hem min älskling till mina föräldrar o exponera henne för dem. Efter 9 månader har de inte sett röken av henne:P bara för att det alltid dykt upp grejer som varit...host.."viktigare"

Men nu skall det bli av. Tror de kommer dyrka henne lika mycket som jag.


Så  så är det ställt folk o fä.

Ovido - Quiz & Flashcards