Alla inlägg den 11 september 2008

Av Anders Faust - 11 september 2008 22:21

 Kände för att skriva nåt här nu då. E...hm...jo...det var så att....


Just de, kan ju berätta att jag köpt ny dator, med en 22 tums skärm så funderar på en liten anordning i min alldeles egen lya där man kan sätta skärmen på en sådan däringa arm, som man skruvar fast i väggen, så kan  man ligga kvar i sängen o porrsurfa:P Då har man fasiken allt man behöver ju! Sen ska man värma panpizzor genom att andas på dem i några timmar, låta den ligga som ett litet levande dreglande ostmonster på magen, eller flytta in mikron till nattduksbordet...


Och så var det så att jag o Virre blivit ett par, mycket trevligt må jag säga^^

Har aldrig stött på nån som e så lik mig. O det är ju hallejejuajävlar att det kan vara så bra!^^ Som vanligt börjas det planeras både det ena o det andra. Det där med pappaledighet låter inte så dumt...


Så var det Harrys imon. O resten av helgen blir det att fingra med den nya leksaken dårå. Den kommer stå så fint på skrivbordet att jag funderar på att skaffa ett hänglås med traktorkedja till dörren :P


Aja, ses där ute för bövelen! Tjo o flöjt


Love you always virre! <3


Ovido - Quiz & Flashcards