Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Intryck från alla håll

Av Anders Faust - 5 april 2009 17:26

Då har man upplevt ännu en av ödets nycker. Kanske är det ett varningsrop, ett lockbete för att få de efterföljande att bli vaksamma.

Började med fest på kvällen, slutade på sjukhus för en kompis till mig. De vet inte vad det var, men personen mår bättre nu iaf. Vilket gjorde att man kunde åka hem med en liten börda lättare.

Så kan ju säga att man inte alls vet hur livet ser ut. Nästa gång kanske det är en själv som ligger där. Har varit 2 sjukhusbesök på under ett år nu. Skulle jag ta som en varning att lugna ner supandet eller inte supa alls. Blir väl en kombination. Fast det är lätt att säga nu, snart fastnar man där igen. Men men, i övrigt är allt som vanligt. Jag mår toppen och allt är väl. Lite många intryck på kort tid. Men det är bättre det händer innan det är försent.


Tjo och flöjt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Faust - 30 mars 2010 00:00

Så var det dags igen. En liten update. Inte för att nån bestämmer det, utan för att jag vill det. Livet rusar framåt, allt går skitfort. Det är som ett expresståg som rusar förbi massa tavlor me olika ansikten. Ansikten man kommer ihåg, eller har l...

Av Anders Faust - 15 mars 2010 22:35

Sitter lite smått seg, men ändå förväntansfull, väntandes på att kaffe kokar klart. Känns som om man lever sitt vanliga liv, fast ändå inte. Jag brukar säga att allting är på väg mot nåt större, det har jag sagt ganska många gånger tror jag. Men som ...

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.   Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland...

Av Anders Faust - 2 mars 2010 19:33

Jävlar vad det går undan nu då. Bloggar som en tokdåre. Eller en dårtok av bästa medel. Har iaf käkat och fyllt på tarmvredet ordentligt och inser väl då kanske att det är då energin och inspirationen bereder väg.   Sen har man även idag varit ut...

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa. Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ. Alla talar om vädret nu. Och det är ...

Ovido - Quiz & Flashcards