Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Anders Faust - 6 oktober 2008 18:09

Då var man ebola och vakumavgiftad för denan gången. Allt e som vanligt me andra ord. Känner dock att jag har fått än mer dragning åt den "mörka" sidan. Ska börja använda mig av magi i min vardag, kanske bege sig på wicca det första man gör. Ingen svartmagi än så länge, det kan slå slint utav helvete! Men men, någon gång måste man ju testa det oxå.


Fråga inte varför jag vill börja me detta. Jag känenr för det helt enkelt, och som sagt, något som säger åt mig att göra det. Kanske det börjar dra ihop sig inför slutstriden. För visst skall man dö med flaggan i topp.


Annars e det som avnligt. Jobbet går awesome, o kärleken klingar högtidligt som en klocka som aldrig går att stänga av^^


"Animus opibusque paratus"

Redo med sinne o medel


Love you Virre!


Ovido - Quiz & Flashcards