Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Anders Faust - 16 oktober 2008 21:36

Just nu skriver jag från hjärtat, och mitt hjärta e nog en blandning av det bästa o det sämsta av två världar.

Kommit på att det är bra att jag är en lugn typ, för annars hade överjävligheten djupt inom mig förgripit sig på nån. Men effektsökeri sökes, och jag e nöjd som fan med livet innan nästa tillhåll. Mycket lojala vänner har man lyckats skaffa och en flickvän som accpeterar att allt inte är 100 procentigt. Skulle vilja säga att jag är lycklig...ja, jag är lykclig^^

Så receptet med lycka? Känn dig själv och gör vad du vill! Receptbelagt på apoteket.


Så lite nyheter på den andra fronten. Bokomslag håller på att förverkligas :P och igår läste jag min egen text i den färdigtryckta provformen på boken. Var riktigt häftigt att läsa det, dem ahr gjort ett bra jobb minsann.

Snart e det dags för tryck...:D


"Författarnamn" tackar jag Tom Andre för^^ A.J.H Faust

Tack för inspirationen.


Love you virre







Ovido - Quiz & Flashcards