Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Anders Faust - 8 februari 2009 20:48

Jag har blivit utmanad av Tom Andre

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

- Jag gillar att vara för mig själv ibland, tycker inte om att vara omgiven av folk hela tiden. 

- Är rätt sarkastiskt, kan skratta när en människa skadar sig.


- Är satanist i den bedömelsen att egot och du själv gör före allt annat. Köttet och mina animaliska instinkter är det som utgör min kärna. Ser satan som en rebellisk symbol, en motståndskraft mot alla pekfingrar och lagar. 

- Mina vänner är bland det viktigaste jag har, försöker behandla dem rätt. De som behandlar mig rätt, får stanna kvar. 

- Musiken går före allt. T.o.m min flickvän. 

- Jag kan vara med huvudet i molnen ibland och helt glömma bort saker som någon sagt till mig för nån minut sen.

De jag utmanar, dvs. de jag skulle vilja veta mer om är: (orkar bara 2)

Kenny - http://talesfortheliving.blogspot.com/ 
Sofie - http://alltominget.bloggagratis.se/

Ovido - Quiz & Flashcards