Alla inlägg under februari 2009

Av Anders Faust - 4 februari 2009 17:37

Hej hallo, lite nyheter från den andra sidan.


Det krävs snillrika fingrar för att spela elgittar, och det är just det man ska försöka lära sig under de närmaste åren. Fingrarna är väl rätt snillrika på annat, men spela elgittar är de inte gjorda för, inte än iaf.

Köpt Tom andres gamla och den kommer stå här hemma som en del utav mig.^^


Kommer snart fortsätta min försäljning av böckerna, kan ju inte svika de som köpt första delen. Skall skicka in avtalet under veckan hade tänkt o sno ihop lite dagdrömmar om fortsatt kompanjonskap med fru fortuna.

Ska snart betala skiten o gå vidare. En bit vunnen, mer mark att skövla.


 Så, nu blir det inte intressantare än så här.


Tjo flöjt faen!


Love you virre



Av Anders Faust - 4 februari 2009 17:07

Känner att jag har nått mer att uppnå, mitt liv är perfekt hittils, men att stå som ett monument, ihågkommen av den ruinerade världen under mig, är inte lätt. Att uppnå det Gnosis jag försöker, kommer kräva mycket tid. Det undermdvetna har redan visat mitt riktiga jag, en avgrund svart som natten. Måste kontrollera detta, och därmed få ut bästa möjliga. Allt skall bli till inget och tvärtom.

Ovido - Quiz & Flashcards