Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Anders Faust - 1 mars 2010 20:45

Tjolahopp. En pigg jävel rapporterar i skenet av en 25 watts lampa.

Tog igen nattens förlorade sömn idag och det kändes ungefär lika skönt som att ligga i ett bad me lava om man håller på att frysa ihjäl. Typ.

Alla talar om vädret nu. Och det är så att Sverige börjar likna Ryssland lr nåt om det fortsätter i samma veva. Med snön alltså. Måste ju säga att det nu är hög tid att ta fram julgranen igen, ungefär.


Har fixat klart allting till Dark Funeral konserten i Malmö nu me. Känns som ett riktigt bra kap vi har gjort me hotell o dylikt, samt att få beskåda ett av världens största Blackmetalband är inte fel det heller. Kommer få sprutorgasm hela helgen där, minst. Ett av förbandet och huvudbanden intresserar mig mest, men me alla dessa 4 band som lirar, måste man ju säga att det är en bra blanding och en odålig version av bra musik.


Så, dravlat färdigt. Hare skitskönt folk o fä.


Av Anders Faust - 1 mars 2010 00:30

Klockan är snart halv ett och jag kan inte sova. Och ska börja jobba vid kl 6...Vetifan, men har blitt lite svårt o somna på söndagnätterna. Man försöker sova o det händer ingenting. Jag vill inte tvinga kroppen o somna om den inte vill. Inte för att det gör mig nåt eftersom natten e mest bäst o vara uppe på ändå, då lugnet är lika tätt som stoppningen me en buttplugg.


Me order från Sandra och mig själv så uppdaterar jag nu lite granna här då. Måste väl säga att på det stora hela så är livet underbart. Mycket planeringar stor för dörren och jag kan knappt vänta för att få se slutresultatet^^

Många har frågat när jag ska fortsättta me böckerna och ge ut resten, men just nu låter jag böckerna ligga på hyllan, eftersom musiken just nu tar all tid och intressen. Ska försöka få ut min soloskiva och bandet är på väg att byta replokal. Samt har jag o min underbara tjej veronicka lite planeringar som en del kommer bli glada av^^


Får hoppas det kommer mer uppdateringar här snart.


Älskar min Veronicka <3



Ovido - Quiz & Flashcards