Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Anders Faust - 8 mars 2010 18:28

Tja hoj my fellow comrades. Så har helgen passerat och man var lite mör när man kom hem i söndags eftermiddag.


Resan började me att jag o älskling möttes vid stationen och sen raka vägen till malmö typ. Sen pröjsade man för lite käk i Skåneland och letade upp hotellet för natten. Där inväntade vi robin och sen letade vi efter några timmar upp hans hotell. Nackdelen var att man inte ska blanda 3 människor me dåligt lokalsinne xD


Så efter nån timme så kom vi fram till hotellet och därefter var det o leta efter KB, där konserten skulle hållas. Det var lite surt att det stod att första bandet började vid 8 på biljetten, när det i sjävla verket började runt 7 tiden. När vi hade hittat stället hann vi nämligen "bara" se en låt me det 3 förbandet. Det första missade vi helt.

Men vi fick se det vi kom dit för. Nämligen Dark Funeral och Zonaria. Svearikes stoltheter med varsina gener. Det var inte riktigt lika mycket ös där som jag hade föreställt mig, men iaf beskådade man banden glad i hågen och röjde me så friskt man kunde, trots att ljduet var en aning kraxigt. Men jag är iaf nöjd me konserten och vill gärna se banden igen nån vacker eller ful dag.


Och nu tillbaks till verkligheten eller nåt. Jobbar nu kanske sista veckan natt. O det tar på krafterna vill jag lova. Hoppas verkligen det går tillbaka till 2 skift snart.


Sen är det så att man ska ta o fylla år ltie me. På söndag blir man 24 hela år och det skall man fira me lite kalas här och sen blir det förmdligen hemmagjorda maträtter hos min kära familj i maramö, så alla mina mammamatstarmar blir nöjda.


Då synes vi nästa gång. Ave.

Ovido - Quiz & Flashcards