Alla inlägg den 20 april 2008

Av Anders Faust - 20 april 2008 00:07

Blev en hejdundrans dag idag. Tog det rätt lugnt på morgonen, staplade fram o tog dagen som den kom. Morsan hälsade på en stund sedan var jag själv igen. Cyklade en sväng vilket var jävligt skönt faktiskt, en ren balsam för min mörka själ;)


Dagen övergick i fest. Min gåda vän David T hade sålunda sin födelsedags fest o givetvis skulle man dit o härja. Nu var det så att det fanns alkohol där, o sen var det metal på i stereon så då tog alkoholismen o min innersta metaldemon över. Men drack med måtta denna kvällen så det var inte så mycket att orda om.

Tog sedan lite bilder på kyrkogården i skenet från månen o gravarna. I tell you, döden kallar på mig. Jag vill möta döden, o jag kände att jag var en del av den.

Raskt vidare till festen därefter, o åkte sedan hem ganska tidigt.


Så en jävla bra kväll mina kära krigare där ute. Stay True!

Ovido - Quiz & Flashcards