Alla inlägg den 30 april 2008

Av Anders Faust - 30 april 2008 18:19

Så var det onsdag o halva veckan har snart passerat. Imorgon Torsdag är det ju lite granna av den där ledigheten man har hört existerar. Får la se vad som inträffar en sådan dag. Är ju någon sån där kristen högtid, men det är mer en axelryckning för mig.

Men inte då att man fick vara ledig på fredag. Synd o skam, för alla andra ska ju vara det. Typiskt. Jag som skulle iväg till en annnan del av Sverige. Nåväl, nu blev det fest på fredag istället o det är ju inte illa pinkat det heller.

Dagen har gått som vanligt. Utmärkt. Jag låter ingenting trycka ner mig, oavsett krockskador eller belysninsgfel i mitt lilla krypin, både mentalt o i verklighetens enrummare.


Dags att träffa Tobbe ikväll igen då, inte igår det. Det är han som äger mitt kontrakt på min bostad o hoppas på en välvillig gest att han förlänger det.

Jaja, det skall väl gå som på räls.

Kom hem från fotbollen precis, doktorn ordinerade lite lugnt spel, men icke, det blev lika möbultigt som vanligt, tills jag förstod att den lilal skadade högerfoten måste få vila lite. Sagt o gjort.

Snart e det bowling med det andra gänget. Sen lite käk på det.

Sen får vi se vart vi bär hän.


Stay True! Shatter your bounds.

Ovido - Quiz & Flashcards