Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Anders Faust - 5 mars 2008 17:37

Början o slutet...


Måste kanske börja kontrollera mitt inre element, om det inte ska ta över mig helt o hållet. En naturdyrkare börjar ta form, men det finns demoner som stannar vid begreppet satanism.

Har börjat meditera, försöker väl varje kväll. Ibland blir energin lite väl kraftig, vilket har bevisats i att jag börjar grymta o se på hela omvärlden som död o upprutten. Kanske inbillar jag mig, men kanske är det djuret i mig som talar.

Nåväl, ska förmodligen införskaffa en Ametizt o en Amazonit, för att lugna mina inre eldar när jag mediterar. Men jag e nyfiken, nyfiken på vart det barkar, på vad som fortsätter om jag intalar mig att gå vidare utan beskydd.


Känner att jag som människa har blivit starkare, är det på grund av ålder, eller är det på grund av att mina inre flammor börjar ta form?

I vilket fall är det en spännande utveckling o jag ser med vällust fram emot slutet. För det är då som allting börjar.









Ovido - Quiz & Flashcards