Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Anders Faust - 22 mars 2008 10:29

 Hej bullen.


Någon gång måste man ju besöka den så kallade nykterhetsrörelsen oxå. O den heter fröken höger o ska ta hand om mig ikväll, ty jag pallar inte att festa mer nu efter två dagars rejält festande med polare o opolare.


Igår var jag så jävla nära på att klippa till en jävel som spillde ut min sprit jag handlat för 100 spänn på harrys. Jag tog tag i hans arm , vände han om o skällde ut han i hela ansiktet. Sen kom en missanpassad jävel till vakt o förde bort mig därifrån. Vafan! Jag fick inte ens hämnas o ge utlopp för mina inre missanpassade hjärnceller o demoner.


Så nu sitter man här o känner sig full fortfarande, o jag som ska på påskimiddag med familjen idag, haha. Jaja, ska det va så ska det va.


Fira inte påsken, eller torsken! Han på korset alltså. Det kommer inget gott ur det, mina vänner. Sanna mina ord. Ha en förjävla bra helg o besök nykterhetsrörelsen ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards