Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Anders Faust - 26 mars 2008 15:14

Ja, så ligger det till mina vänner. Fick ett sms på jobbet idag om att hon tappat alla känslor o ville fortsätta som vänner. Visst, jag har inga agg mot henne o kan gärna vara kompis med henne, kommer dock ta ett tag att få henne att bli en kompis i mina ögon, o inte den tjej jag en gång älskade mer än mig själv.


Men även jag kände att lågan på senare tid har falnat, så det var kanske det bästa alternativet.

Jaja, nu slipper jag komma ihåg födelsedagar o sånt där jox, hehe.

Hädanefter blir det one night stands o ska det bli ett förhållande, krävs det mycket mer vänskap i början än mellan mig o mitt ex. Vi blev ju typ ihop efter några dagar bara, o det kanske inte var det bästa.


Men men, så kan det gå. Men det e inget att bli ledsen över. Då förlorar mig sig helt o hållet om man skall hålla på o deppa.

Har redan blivit erbjuden andra alternativ;), så vi får la se hur det går.


Ha en förjäkla skön dag, gubbar o tanter.


Ovido - Quiz & Flashcards