Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Anders Faust - 27 mars 2008 17:22

Just idag känns det som att livet börjar om. En total helomvändning från det som tidigare varit likgiltighet beblandat med ofullständiga utsikter, har idag hoppat upp framför näsan på mig o visat sitt verkliga ansikte.

Tjejen gjorde slut igår, men idag fick jag en av världens bästa tröstpriser; fastanställning. Underbart! Äntligen har allt slit tagit ut sin rätt.


Ska få utbildning i Hässleholm på en ny maskin tillsammans med några andra som vi sen ska arbeta med på Thule, där jag är nu.

Industriarbetare? Låter kanske avskräckande i vissa öron, men i mina öron klirrar det fast årsinkomst och framförallt ett heltidsjobb där man slipper fundera över vart man ska göra sen när arbetet tar slut.

Ska acceptera förfrågan imorgon hos min chef o därefter är man fast^^.


Känns som att livet som sagt tar en helomvändning nu. Nya planer på framtiden, nya ansikten har jag mött o fått nya vänner. Kanske har den gamle bondtölpen faust blivit reducerad till blott ett minne av sitt forna jag. Idag kändes i alla fall som det.


Så härnäst ödet? Du har redan gett mig allt jag kan önska. Tack. Jag säger det igen, tack.


Tata!






Ovido - Quiz & Flashcards