Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Anders Faust - 24 mars 2008 11:10

Hade en ganska lugn kväll igår. Var ute med morsan en sväng, o sen var det raskt hem för att sätta upp ett nytt duschdraperi etc.


Dagen övergick till kväll o när jag väl tänkt o slå mig till ro i sänghalmen, så började jag, kenny o tom andre snacka lite om bandet på msn. Därmed var debatten i full gång om huruvida vi skulle ändra genre eller fortsätta eller börja köra rullstols metal^^ Det hela slutade med en masskonversation över msn där ca 12 pers var med. Blev ganska roligt o kvällen försvann hastigt. Fick lära känna min kompis granne som tydligen visste vem jag var, hm.


Jaja, nu ska jag sätta på lite metal i lurarna, sen e det möjlugen dags för ännu en vinterpromenad.


For the glory of the dark gods and a wrathful Chaos!

Ovido - Quiz & Flashcards